Gröna tankar och husdrömmar

Efter 5 års boende i en 2:a på 58kvm har vi äntligen bestämt oss att samla lite fler vuxenpoäng...Vi ska köpa hus!

Jag fantiserar vilt om hur jag smutsig, svettig och frustande ligger på bara knän i trädgårn´ och rycker upp ogräs från blomrabatterna. Likt en kalv vill jag springa ut i min alldeles egna gröna hage!
Det är lustigt vad som stundvis får mig att längta efter hus...Står jag och diskar längtar jag efter hus för då ingår ju en diskmaskin...
Fäller jag ner dasslocket för 10 000:nde gången (för det är tydligen manligt att inte göra det) längtar jag efter hus för då ingår ju WC för kvinnor och WC för män...
Tittar jag ut och ser vår klaoustrofobiska lilla balkong längtar jag efter hus för då ingår ju en oändlig, mjuk och grön gräsmatta...
Snälla sommaren, kom snart...men låt oss hitta ett hus först!

Kommentarer
Postat av: Gila

Välkommen till bloggvärlden igen sista! kram

2011-03-27 @ 20:45:21
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com/
Postat av: sarran

Yeah!

2011-03-31 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0